سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت پزشکان به هلند

در ادامه مطلب مهاجرت پزشکان از ایران باید بدانید که ...

مهاجرت پزشکان به هلند

از آنجایی که کشور هلند شرایط خوبی از نظر کار و زندگی برای مهاجران دارد، مقصد بسیاری از پزشکان برای مهاجرت کاری و دریافت اقامت از سراسر دنیا است. پزشکان از درآمد بالایی در این کشور برخوردارند و مراکز درمانی و بیمارستان های این کشور به تجهیزات پزشکی پیشرفته مجهز است.

درآمد بالای پزشکان و پایین بودن هزینه های زندگی نسبت به سایر کشورها، هلند را به مقصد مناسبی برای مهاجرت پزشکان تبدیل کرده است.

پزشکان خارجی با معادل سازی مدرک پزشکی خود و تسلط به زبان رسمی این کشور می توانند موفق به اخذ ویزای کاری بشوند، البته تسلط به زبان رسمی هلند برای اخذ ویزا بسیار حائز اهمیت است و پزشکان خارجی باید حداقل دارای مدرک 2B زبان هلندی باشند و برای برقراری ارتباط با بیماران باید مهارت زبانی خود را به سطح 1C افزایش دهند.

شرکت در آزمون پرومتریک برای مهاجرت پزشکان

معادل سازی مدرک پزشکان در هلند

پزشکان برای معادل سازی مدرک پزشکی خود باید در آزمون AKV شرکت نمایند و پس از موفقیت در این آزمون وارد مرحله‌ی BIG می شوند و در این مرحله باید حداقل مدرک زبان 1B زبان هلندی را داشته باشند و باید دوره ی کار آموزی را در یکی از مراکز درمانی و بیمارستان ها بگذراند. روند معادل سازی مدرک پزشکان خارجی در کشور هلند 3 تا 4 سال طول می کشد.

اگر تصمیم داری برای کار به کشور زیبای هلند مهاجرت کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و راهنمایی های لازم را در خصوص مهاجرت شغلی پزشکان از ایران و سایر شاغلان کادر درمان دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت پزشکان به کانادا

برای اینکه پزشکان موفق به اخذ ویزای کاری و اقامت در کانادا شوند باید ابتدا مدرک پزشکی خود را معادل سازی نمایند و مدرک پزشکی آنها به تایید سازمان بهداشت این کشور برسد. پزشکان ایرانی که قصد مهاجرت و کار در این کشور را دارند باید بدانند مدارک پزشکی ایران در این کشور به رسمیت شناخته نمی شود و از اعتبار کافی جهت اخذ ویزای کاری در زمینه ی درمان و پزشکی برخوردار نیست و باید با شرکت در چند آزمون، مهارت و دانش پزشکی خود را اثبات کند و به این ترتیب مدرک خود را معادل سازی بنماید.

اهمیت آزمون OET دندانپزشکی برای مهاجرت دندانپزشکان

معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا

پزشکان خارجی باید برای تایید و معادل سازی مدرک خود در دو آزمون (MCCQE) که توسط شورای پزشکی کانادا در دو مرحله برگزار می ‌شود، شرکت کنند. در مرحله‌ی اول آزمون، دانش کلی پزشکی و توانایی‌ های تصمیم‌گیری بالینی مورد ارزیابی قرار می گیرد و در محله‌ی دوم توانایی‌ های دانش و مهارت ‌های پزشک به صورت عملی مورد بررسی قرار می گیرد. پس از آن که پزشک در دو مرحله‌ی آزمون موفق شد، باید یک دوره کارورزی به مدت حداقل 12 ماه تجربیات بالینی پزشکی به صورت عملی را بگذراند، سپس مدرک شورای پزشکی کانادا (LMCC) برای وی صادر خواهد شد. همچنین پزشکان خارجی برای اخذ ویزای کاری باید به زبان رسمی این کشور نیز مسلط باشند و دارای مدرک زبان معتبر باشند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت پزشکان به دانمارک

کشور دانمارک در شمال اروپا قرار دارد و یکی از کشورهای منطقه‌ شینگن است. این کشور همانند سایر کشورهای اروپایی برای جبران کمبود پزشک، اقدام به جذب پزشک می نماید، اما برای صدور ویزای کاری برای پزشکان خارجی ابتدا باید مدرک آنها مورد تایید وزارت بهداشت قرار بگیرد و به این منظور مدرک پزشکان خارجی معادل سازی می شود. علاوه بر معادل سازی مدرک پزشکان خارجی، تسلط به زبان رسمی این کشور نیز ضرورت دارد.

پزشکانی که قصد اخذ اقامت این کشور را دارند باید در کلاس های زبان دانمارکی که در این کشور برگزار می شود، شرکت کنند. پس از آموزش های زبان دانمارکی، پزشک باید در آزمون علوم پزشکی که هر سال 2 یا 3 بار برگزار می شود، شرکت کند.

مدت زمان معادل سازی مدرک پزشکی در کشور دانمارک یک سال تا یک سال و نیم طول می کشد. همچنین برای اثبات تمکن مالی پزشک خارجی باید گزارش صورت حساب سه ماهه اخیر متقاضی نیز ارائه شود.

اکه در مورد مهاجرت شغلی داروسازان به استرالیا نمی دونی کلیک کن.

مهاجرت پزشکان عمومی

چنانچه پزشکان عمومی قصد مهاجرت به کشوری دیگر را داشته باشند و بخواهند با مدرک پزشکی خود در حوزه ی درمان و پزشکی مشغول به کار شوند باید برای اخذ ویزای کاری اقدام نمایند. به این منظور ابتدا باید مدرک خود را معادل سازی کنند و به زبان رسمی کشور مقصد مسلط باشند تا بتوانند برای تشخیص و درمان بیماران با آنها ارتباط برقرار نماید. پزشکان عمومی پس از طی مراحل معادل سازی و شرکت در آزمون های مختلف جهت اثبات سطح دانش و مهارت خود در زمینه‌ی تشخیص و درمان بیماران و شرکت در کلاس های تقویت زبان و یا ارائه مدارک زبان رسمی کشور مقصد می توانند پس از موفقیت در آزمون ها ارزیابی دانش و مهارت به صورت تئوری و عملی و گذراندن دوره های کارورزی مجوز کار خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید…

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی